W ramach projektu „Edukacja włączająca jako szansa rozwoju uczniów w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Porębie” w lutym odbyło się mniej niż zwykle zajęć z uwagi na ferie zimowe i przerwy w nauce dla uczniów. Mimo wszystko czas na zajęciach biegł szybko a uczniowie mieli możliwość poznania wielu ciekawych rzeczy a także usystematyzować już zdobytą wiedzę.
Na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych z języka angielskiego poznali przeczenia, uczyli się rozumieć ze słuchu, poznali pomieszczenia w domu, nauczyli się pisać pytania i odpowiedzi. Na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego poznali związki frazeologiczne, wiersze, przysłówki, pisali listy. Na zajęciach matematycznych poznali i utrwalali procenty, figury na płaszczyźnie. Na zajęciach korekcyjno- kompensacyjnych dodawali i odejmowali do 100, rozwiązywali zadania tekstowe, poznali znaczenie lasu dla zwierząt w nim żyjących. Na arteterapii i zajęciach plastycznych rozwijali motorykę małą. Podczas treningu umiejętności społecznych uczniowie rozmawiali o tym, że każde dziecko jest ważne, akceptowane przez innych i samego siebie oraz, że coś potrafią, ale nie należy chwalić się tylko pomagać innym, nieść pomoc bezinteresownie. Podczas preorientacji zawodowej mieli ciekawe spotkanie ze Skarbnikiem Miasta Poręba. Natomiast na zajęciach informatycznych poznali gogle VR.


































































