Już kolejny miesiąc Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Porębie bierze udział w
projekcie „Edukacja włączająca jako szansa rozwoju uczniów w Szkole Podstawowej nr 2
im. Jana Pawła II w Porębie”. W marcu uczniowie mieli możliwość uczestniczyć w wielu
ciekawych zajęciach. Na zajęciach korekcyjno- kompensacyjnych uczniowie czytali sylaby
oraz wyrazy a także doskonalili czytanie ze zrozumieniem. Rozwiązywali również zadania z
treścią, ćwiczyli liczenie do 100 oraz doskonalili tabliczkę mnożenie. Doskonalili swoją
pisownię. Na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych z języka angielskiego uczyli się
słownictwa związanego z pogodą, porami roku, czynnościami dnia codziennego, poznali
przyimki czasu, czas Present Simple. Uczniowie wykonywali ćwiczenia słuchowe oraz
czytali ze zrozumieniem w języku angielskim. Podczas zajęć dydaktyczno- wyrównawczych
z języka polskiego uczniowie nauczyli się używać zaimki w zdaniu, wykonywali ćwiczenia
ortograficzne, utrwalili sobie nieodmienne części mowy, doskonalili pisanie streszczeń oraz
czytanie ze zrozumieniem i interpretacje tekstu. Na zajęciach dydaktyczno- wyrównawczych
z matematyki oraz kole logicznego myślenia uczniowie ćwiczyli wyrażenia algebraiczne,
rozwiązywali arkusze egzaminacyjne, rozwiązywali działania na ułamkach zwykłych i
dziesiętnych oraz równania. W trakcie zajęć informatycznych uczniowie doskonalili obsługę
gogli VR, programowali robota Photona, projektowali proste gry. Na preorientacji
zawodowej poznali zawody przeszłości, zawód mechatronika, odbyło się spotkanie z
Grzegorzem Sakałakiem z LOK w ramach spotkań z ciekawym człowiekiem. Na zajęciach
plastycznych oraz arteterapii uczniowie tworzyli ciekawe prace z rożnych materiałów. Na
treningu umiejętności społecznych rozmawiali o emocjach.












































































